علیرضا تک فرشتمون که زود پره کشید و رفت پیش خداعلیرضا تک فرشتمون که زود پره کشید و رفت پیش خدا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولو ناز ما

ماه مبارک رمضون

1390/5/12 4:44
نویسنده : neda
734 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم

سلام فرشت ی نازم......قشنگم........مهربونم.........نفسم

دلم برات خیلی‌ تنگ شده.....خیلی‌ زیاد.....

دلم می‌خواست که الان پیشم بودی تا بهات کلی‌ حرف میزدم و قربون صدقت میرفتم.....

دلم خیلی‌ گرفته میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟چون قرار بود توی این ماه عزیز تو توی دلم باشی‌.....

ولی‌ حیف که قسمت نبود.........با خودم گفت بودم چی‌ بد امسال ماه رمضون نمیتونم روزه بگیرم چون باردارم....

ولی‌ نمیدونستم این حرف زود به گوشت میرسه و میری و من تنها میذاری........

تو میدونستی که من عاشق ماه رمضون ام؟؟؟؟؟؟؟

ولی‌ عزیزم هرچی‌ باشه من بیشتر عاشق توهم نفسم....

تورو خدا این دفعه اگه امدی، بیا و بمون.....باشه گلم؟؟؟؟؟؟

قبل از این که بیام توی وبلاگت و برات بنویسم کلی‌ حرف دارم واسه گفتن....

ولی‌ نمی‌دونم چرا تا می‌خوام شروع کنم واسه نوشتن همه یون حرفا از ذهنم پاک میشند

و چیزی برای گفتن نمی‌مونه......

به هرحال اومدم بهت بگم فرشته ی نازم دلم برات خیلی‌ تنگ شده......

ماه رمضون شد و باز تنهام مثل همه سالهای دیگه.......

قرار بود امسال توی این ماه تو توی دلم باشی‌، ولی‌ خوب قسمت نبود....

امیدوارم جایی که هستی‌ حسابی‌ برات خوش بگذره.......

خیلی‌ خوشحالم که این ماه می‌تونم روز بگیرم، و افطار و سحر استفاده کنم

برای دعا خواندن و راز و نیاز.......

تا خدا من و قابل بدونه و این ماه با روحیه خوب، سرحال 

ایشالا یکی‌ از یون فرشتهای نازشو مهمون دلم کنه.....

عزیزم بابا جونت خیلی‌ مهربون میدونی چرا؟ چون سحر به خاطر اینکه

من تنها نباشم بیدار می‌شه....

و باهم سحری می‌خوریم ولی‌ روزه نمی‌گیره.......

از تنهایی خیلی‌ بیزارم، این که هر سال سر سفر افطار و سحری تنهام........

کی بشه که ایشالا تو بیای و مامانی رو از تنهایی در بیاری.....

قشنگم زود بیا، باشه گلم؟؟؟؟؟

من و بابای رو منتظر نذار قربونت برم.....

خیلی‌ خیلی‌ جات خالی‌ توی زندگی‌ ما......

تو رو خدا زود بیا و برامون بمون.......

دوست داریم

niniweblog.com

خدا جون شکرت‌ که می‌تونم امسال هم از این ماه پر برکت استفاده کنم.....

شکرت‌.........شکرت‌...........شکرت‌

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شاهده
12 مرداد 90 17:17
سلام خانومی عزیزم نماز روزه هات قبول گلم ممنون که اومدی پیشم...بنده که قابل نیستم ولی توو تک تک نمازام دعات می کنم سحری و دم افطار هم هیچکدوم از یادم نمیری...خیلی دلت پاکه گلم ...خیلی دعام کن انشالله به حق صاحب این ماه علی بن ابیطالب خدای رحیم یک فرزند سالم و صالح توو این ماه بهت بده و لبخند مادری باز به لبت بشینه...


سلام شاهده جون

قربونت برم مرسی‌ که امدی بهم سر زادی و برام دعا میکنی‌.......محتاجم به دعا.......به خدا منم به فکر همه دوستای خوبم هستم با برای سلامتی و نی‌نی دار شدنشون دعا می‌کنم........امیدوارم دعا بنده حقیر بگیر.............و خبرهای خوبی رو از تک تک شما دوستای خوبم بشنوم.
مامان پریا
13 مرداد 90 21:31
سلام آبجی انشاءالله که خدا به حق این ماه عزیز هر چی خوبیه تو دنیا برا شما و آقا محسن و ... بخواد خوشحال می شم به وبلاگ دخترم سر بزنی موفق و مؤید باشید .
مامان پریا
15 مرداد 90 13:43
سلام خاله مهربون کم پیدایی
انشاءالله هر جا هستی در کمال صحت و سلامت باشی
من زیاد میام سر می زنم ولی شما خیلی کم لطفی میکنین
راستی می خواستم بگم من خیلی وقته وب تون رو لینک کردم ، اگه می شه لطف کنین شما هم وبلاگ منو لینک کنین
بای

سلام مامان پریا جون

خوبی عزیزم؟ پریا جون خوب؟

دوست خوبم ممنون که بهم سر میزنی.....

من خیلی‌ بهتون سر میزنم......ولی‌ هر کار می‌کنم که برات پیغام بذارم نمی‌شه.....

ایشالا که از دست من دلگیر نباشی‌ گلم

بوس
نی نی توپولی
22 مرداد 90 2:20
سلام
نماز و روزه قبول
هنوز نخوابیدی؟


salam dustam
namaz ruze shomaham ghabul
na nakhabidam, chetor mage?
آنا
25 مرداد 90 10:25
سلام عزیزم
نماز روزه هات قبول
انشالا ماه رمضون بعدی نی نی جونت تو بغلت باشه

salam ana jun
nini khube ishalah?
merci golam
khoda az zabunet beshnofe
baram doa kon duste khubam
bus
مامي اويسا
25 مرداد 90 21:13
منتظر شنيدن خبراي خوب ازت هستيم عزيزم

salam dustam
merci ke behem sar mizani
ishalah
مریم
3 شهریور 90 15:44
سلام خواهرجون
خوبی؟؟؟؟ حالت بهتره......
بمیرم برات وقتی نوشته هات خواندم اشک ریختم دیگه پریه نکنی فرشته ک.چ.ل.هم ناراحت میشه
موتظب خودت باش بوسسس


salam duste khubam
merci ke behem sar zadi
مینا
9 شهریور 90 2:13
سلام دختر بیمعرفت چرا نمیای تو تاپیک؟!!

یهو دلم گفت بیام یسر به وبلاگت بزنم انشالا سال دیگه این موقع یه نی‌نی سالم و خوشگل بغلت گلم بیا از خودت برامون بگو از کی‌ می‌خوای اقدام کنی‌؟



salam mina jun khubi golam?artin jun khubie? merci ke behem sar zadi
bimarefat nistam
be zudi zud miam tapik va barat tozih midam ke chi shode.........bus
مامان نخودچی (مریم)
9 شهریور 90 11:19
خواهرجون سلام ....
خوبی فدات شم..... عیدت مبارک .
به وبلاگ ما سر بزنید ( اسم وبلاگ ما _ منتظرت هستیم )
پس منتظر چشمون قشنگت هستیم ....
واسمون نظرم بزار.


salam duste khubam
eide shomaham mobarak
hatman behet sar mizanam
bus
آنا
19 شهریور 90 20:54
سلام دوسی خوبی؟؟؟
یه خبر: مینا 4 روز پیش نی نیشو به دنیا آورد
رفتم تو تایپکتون ولی همشون جدید بودن تو و دوستات نبودین ولی من پست گذاشتم به دوستات هم خبر بده


merci ana jun ke khabaram kardi
nafasemaman
25 شهریور 90 18:41
سلاممممممممم عزیزم امید وارم که تا الان نینی دار شده باشی عزیزم من منتظر خبر های خوب تو هستم چرا وبلاگتو اپ نمیکنی ؟<.


salam duste khubam
merci az tavajohet
khabare tazi nadaram ta tu web bezaram
baram doa kon
bus
topoloo
6 مهر 90 0:29
salam neda joon
man tazeh webloget ro didam
ba har jomlat delam gereft va ashk rikhtam,,,ghorboone delet beram
midooni ke midoonam che ghadr sakhte
midooni ke midoonam tanhaei cheghadr sakhte
barat kheyli doa mikonam,,,az ozaet bakhabaram kon

salam golam merci ke behem sar zadi va behem omid midi.....ghorbunet beram man,,,,,,,bus
topoloo
9 مهر 90 16:58
salam azizam selam barat tang shodeh,,,khoobi?emailet ro chek kardi?omidvaram ke hame chiz khoob pish bere in mah,,montazere khabarye khoobet hastam miboosamet
مامان پریا
16 مهر 90 14:44
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد
مامان پریا
17 مهر 90 18:02
صبر کن ای دل که صبر سیرت اهل صفاست چاره عشق احتمال شرط محبت وفاست
مالک رد و قبول هر چه کند پادشاست گر بزند حاکمست ور بنوازد رواست
گر چه بخواند هنوز دست جزع بر دعاست ور چه براند هنوز روی امید از قفاست
برق یمانی بجست باد بهاری بخاست طاقت مجنون برفت خیمه لیلی کجاست
غفلت از ایام عشق پیش محقق خطاست اول صبحست خیز کآخر دنیا فناست
صحبت یار عزیز حاصل دور بقاست یک دمه دیدار دوست هر دو جهانش بهاست
درد دل دوستان گر تو پسندی رواست هر چه مراد شماست غایت مقصود ماست
بنده چه دعوی کند حکم خداوند راست گر تو قدم می​نهی تا بنهم چشم راست
از در خویشم مران کاین نه طریق وفاست در همه شهری غریب در همه ملکی گداست
با همه جرمم امید با همه خوفم رجاست گر درم ما مسست لطف شما کیمیاست
سعدی اگر عاشقی میل وصالت چراست هر که دل دوست جست مصلحت خود نخواست


merci maman paryaie aziz
daste golet dard nakone babate in matlabe zyba
bus



مامان پریاگلی
26 مهر 90 17:08
*راز زندگي...*

غنچه با دل گرفته گفت:
زندگی:
لب زخنده بستن است
گوشه ای درون خود نشستن است
گل به خنده گفت
زندگی شکفتن است
با زبان سبز راز گفتن است
گفتگوی غنچه وگل از درون باغچه باز هم به گوش می رسد
تو چه فکر ميکنی!؟
کدام يک درست گفته اند؟
من فکر می کنم گل به راز زندگی اشاره کرده است
هر چه باشد اوگل است ...
گل يکی دو پيرهن بيشتر ز غنچه پاره کرده است.



زنده یاد دکتر قیصر امین پور

bah bah merci maman paryia jun
daste golet dard nakone azizam
bus
مامان پریاگلی
3 آبان 90 1:59
خاله ندا هنوز غمگینی؟
درکت می کنم . ولی بیا سعی کن تمام ناراحتی هات رو بسپاری به دست باد و یه وبلاگ داشته باشی پر از سرزندگی و نشاط

با توکل به خدا همه ی درای بسته باز می شه ، فقط تو توکل کن و بگو یا الله


merci golam ke be fekrami
bashe sai mikonam
bus
topoloo
6 آبان 90 1:13
neda joonam salam azizam,,,khoobi?
man ham ba maman parya movafegham,,ghamgin nabash ke baes beshe ayandeye por noor ro vasat kam rang kone,,,to ke shad bashi ye bacheye salem va por az omid miyad too delet ,,,doostet darim booos

salam solmaz junam
khubi golam? chera klip nemyai?
aryan jun khube? key ishalah be donya myad?
mykham shad basham vali hesesh nist hata in ke
weblago be rooz konam heshesho nadaram......bus
مامان پریاگلی
8 آبان 90 15:44







merci
bus
مامان پریاگلی
15 آبان 90 18:52
___________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________




عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


bah che gole khoshkeli.....
eiyde shoma ham mobarak
bus
نی نی توپولی
15 آبان 90 23:40
__
___####____________________________
___####______سلام دوستگلم_____
___####______________________________
___####______________________________
___####_____________________________
___####_________________________________
___####______###______###_______________
-########__#####___#####_____________
___________#######__######______________
__________################______________
__________################______________
___________###############______________
____________#############_______________
_____________###########_____###___###__
______________#########______###___###__
_____________ __#######_______###___###__
________________#####________###___###__
__ ______________###_________###___###__
_________________#___________#######___
_____________________________#####__

salam azizam
eiydet mobarak
نارینه (نانا )
16 آبان 90 15:50
صبورانه در انتظار زمان بمان .... هرچیز در زمان خودش رخ میدهد ... باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند ...درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند !!

خدا حواسش به ما هست ... همیشه

merci naryneh jun
مامان پریاگلی
22 آبان 90 9:58
کی شعر تر انگیزد خاطر که حزیم باشد یک نکته در این معنی گفتیم و همین باشد . . در کار گلاب گل ، حکم ازلی این بود کان شاهد بازاری و ، این پرده نشین باشد
مامان هومن
30 مرداد 91 3:12
سلام دوست عزیز
وبلاگتون همینه ؟
پس چرا آپ نیست؟



chera dare yavash yavash be rooz mishe duste khubam.