علیرضا تک فرشتمون که زود پره کشید و رفت پیش خداعلیرضا تک فرشتمون که زود پره کشید و رفت پیش خدا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولو ناز ما

عیدت مبارک

1390/8/23 23:49
نویسنده : neda
894 بازدید
اشتراک گذاری
niniweblog.com

سلام عزیز دلم

فرشته کوچولو موچولوی من...

علیرضا جون......قربونت برم.......دلم برات یه ذره شده

خیلی‌ وقت که تو وبت مطلب جدید ننوشتم،،،،،،،چون هر وقت که اومدم وبت رو به روز کنم، هرچی‌ تو ذهنم بود پاک میشد.

امشب اومدم عید تبریک بگم، دیدم بالایی صفحه وبت زده که تو ۵ ماه شدی.......

اصلا باورم نمی‌شه که به این زودی شد ۵ ماه، که ما تورو از دست دادیم.......

امیدوارم یون بالا بهت حسابی‌ خوش بگذره......مواظب خودتون باشید......بوس واسه فرشتهای آسمونیم.niniweblog.com

عزیز دلم برای من و بابای دعا کن، که خدا برامون یکی‌ دیگه از یون فرشتهای اسمونیش هدیه کنه تو این شب عزیز......

امشب کیت تخمک گذاری گذاشتم مثبت شد،خدا رو شکر......ببینیم این ماه چی‌ می‌شه......هرچی‌ خدا بخواد.

خدا جون........خدایی خوب مهربون

خیلی‌ دوست دارم..........عیدی ما یادت نر

دوستای عزیزم خیلی‌ خیلی‌ به من لطف دارید، که بهم سر میزنید.....عیدتون مبارک........برام دعا کنید که این ماه خدا بهم یه نی‌نی سالم و صالح بده........بوس

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریاگلی
1 آذر 90 20:16
انشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله

bus
مامان نی نی ناز
20 آذر 90 17:52
سلام ندا جون

امروز اولین باری بود که وبت رو خوندم ... با تمام وجودم می فهمم چی می گی ..

از خدا می خوام به دلت آرامش بده و زدی یه فرشته ناز رو مهمون دل و خونتون کنه ...

رمز رو اختصاصی برات می ذارم دوستم

salam maryam jun
khoshhalam ke be webam sar zadi
va nazar dadi
bashe golam bus
پریاگلی
28 آذر 90 10:33





















خاله ندا خواهش می کنم به وبلاگ من و مامانم سر بزنین و اگه از این ایده خوشتون اومد به ما رأی بدین
hatman golam




مامان پریاگلی
10 بهمن 90 17:08
موفق باشین
يك دوست
15 فروردین 91 22:21
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک