علیرضا تک فرشتمون که زود پره کشید و رفت پیش خداعلیرضا تک فرشتمون که زود پره کشید و رفت پیش خدا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولو ناز ما

به یادتم لحظه به لحظه، فرشته کوچولوم

1390/4/14 2:28
نویسنده : neda
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من، عزیزکم، فرشتمماچ

مامنی‌ امروز خیلی‌ روز گشنگی بود برام، از صبح با بابا جونت رفته بودیم گردش تا عصر، خیلی‌ خوش گذشت جات خالی‌ بود عزیزم، خدا رو شکر امروزم گذشت، سعی‌ می‌کنم روز به روز انرژی بیشتری پیدا کنم که روحیم خوب خوب بشه تا ۲ ماه بد که می‌خوام اقدام کنیم، که تو عشق منم، تو رو خدا به همون هدیه کنه.

وای خدا جون می‌شه من دوباره مامان بشم؟؟؟؟؟؟؟ می‌شه دوباره فرشتم بیاد پیشم؟؟؟؟؟؟؟سوالخیال باطل

خدا جون خیلی‌ ممنونم که کمکم میکنی‌ روحی بگیرم، شاد باشم.لبخند

خدا جون فقط و فقط یه آرزو دارم اونم نی‌نی سالم می‌خوام همین، می‌شه؟؟؟؟؟؟

عزیزم یادت باشه ما رو منتظر نزاری ها، دل‌ توی دلمون نیست، و لحظه شماری می‌کنیم واسه اومدن فرشته بهشتیم.ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)